אוסקר 2019: התחושה 2019 – רומא וגבריאלה רודריגס

פרסי האוסקר לשנת 2019 יוענקו ב -24 בפברואר. במקום. עם זאת, הזמן שלפני כן גם מרגש למדי, כי המועמדויות לאוסקר בלבד הן כבוד גדול בפני עצמן. אחת התחושות הגדולות השנה קשורה לשם גבריאלה רודריגס ולסרט ROMA משנת 2018. אגב, לסרט הזה יש את זה כבר פרס גויה לְקַבֵּל.

הסרט ROMA קיבל מועמדות לאוסקר 2019

סצנה מהסרט מועמדות לאוסקר רומא

מועמדות לאוסקר 2019 לבמאי מוונצואלה

ונצואלה נמצאת כרגע באור הזרקורים על החדשות העולמיות, וזה עוסק באינטרסים הדדיים בין המדינה הזו לבין הפוליטיקאים הנוכחיים בארצות הברית. על אחת כמה וכמה מפתיע שבמאי קולנוע מהמדינה זוכה במינוי.

חוץ מזה, זו אישה! כך נראה שגם הבמאית גבריאל רודריגס חושבת, כדבריה לאחר טקס המועמדויות לאוסקר.

ROMA כבר זכתה בפרס סרט הגויה הספרדי

גבריאלה רודריגס וגם ניקולאס סליס גויה

התגובות מהבית

כמובן שהבמאי נשאל שאלות בנוסח זה על ידי העיתונאים. היא אמרה שהיא עצמה, כאשה ממוצא אמריקאי לטיני, מופתעת מאוד מהמועמדות לאוסקר. היא גם אמרה שהיא תקבל תגובות חיוביות מאוד מוונצואלה. בזמנים בעייתיים כאלה, חדשות כאלה יעלו את הביטחון העצמי של האומה ויספקו תקווה.

גבריאלה רודריגס והתוכנית רומא בנטפליקס

oscar מועמדויות roma ב- netfix

הסרט רומא

הבמאי קיבל את הפרס על הסרט רומא. את הסרט הזה אפשר לראות כבר בנטפליקס וכל כך הרבה אנשים מכירים אותו, כולל בוונצואלה. באופן כללי, התגובות סופר חיוביות, כפי שהדגישה הבמאית עצמה. אבל מה מיוחד בסרט הזה שהביא אותו לאוסקר בשנת 2019? לדברי הבמאי המועמד, היה לך כאן הרבה חופש ליצור בדיוק מה שאתה רוצה. יחד עם זאת, ההפקה הייתה אתגר גדול מאוד מכיוון שעבדת עם שחקנים מוכרים או אפילו לא ידועים.

שחקנים מהסרט “רומא”

גבריאלה רודריגז ורומה שחקן מועמדויות לאוסקר

מה אם “רומא” תזכה בפרס “הסרט הטוב ביותר”?

גבריאלה רודריגז ענתה על שאלות בנוגע לתגובתה האפשרית לזכייה אפשרית במהלך אוסקר 2019. היא לא יכלה לדמיין זאת כלל, אך ככל הנראה זה יעורר ממנה תגובה ספונטנית מאוד. היא כבר מרגישה שמחה מאוד להיות בין המועמדים בכלל.

שחקנים ויוצרים מצוות הסרטים של ROMA

פסטיבל הסרטים הבינלאומי בטורונטו 2018 -

שיחה ב- IMDb על הסרט ROMA

נהדר לדבר רומא אוסקר מועמדויות

תיאור וסצנת סרטים מ- ROMA

מועמדות אוסקר מדברות על המועמדויות לרומה